Bejelentkezés Regisztráció

Bejelentkezés

 A képzéseinkben olyan témákat érintünk, amelyekről úgy gondoljuk, gyakorlati segítséget nyújthatnak a vezetőknek a korona vírus által okozott új helyzet kezelésében. A képzéseket Skype platformon fogjuk tartani a képzésre regisztrálók egy skype webes linket kapnak, amelyre az adott képzés kezdete előtt 15 perccel kell bejelentkezni. Minden résztvevőt kérünk, hogy a jelentkezési lapon adja meg a jelentkező telefonos és e-mailes elérhetőségét az elektronikus kapcsolatfelvétel céljából. A képzés elektronikus anyagait a képzést követően google drive-on fogjuk megosztani a résztvevőkkel.

 A képzések délután kezdődnek 13 és 15 órakor. Egy modul 90 perces.

 

MODULOK

Modul

Témák

Dátum

Időpont

1.       Home Office – Távmunka

  • A Home Office és távmunka feltételei (technikai feltételek, fegyelem, tervezettség, kontrol),
  • Felkészülés az otthoni munkára (munkahely kialakítása, rend kialakítása),
  • Távmunka szabályok, stresszfaktorok és nehézségek kezelése a távmunka során

május 19.

13-14.30

2.       Távvezetés alapjai

  • A vezető szerepe a táv-munka során,
  • Tevékenység-fókusz helyett eredmény-fókusz, Motiváló eredmény-célok kitűzése
  • Catchball-módszer: elkötelezés a célok iránt,
  • Vezetői támogatás, mentoring, digitális coaching,
  • Idő és feladatmenedzsment,
  • Számonkérés, ellenőrzés, felelősségben tartás, a teljesítmények folyamatos nyomon követése, visszajelzése

május 20.

13-14.30

3.       Ipar 4.0. alapjai

  • Ipar 4.0, ipar 4.0 alkalmazási területei,
  • digitális stratégia,
  • ipar 4.0. feltételei,

május 20.

15-16.30

4.       Egészség és biztonság, munkavédelem (EHS) – a korona vírus helyzetben

  • EHS célok, 0 baleset, kockázatértékelés, veszélyek azonosítása, Near miss rendszer,
  • Munkavédelem és Ergonómia,
  • Védőfelszerelések és védő intézkedések különös tekintettel a pandémiás helyzetre

május 27.

13-14.30

5.       Microsoft Teams - felhasználói képzés (lehetőségek és praktikák)

  • Teams beállítások és konfigurálás,
  • Csoportok, csatornák kialakítása, jogosultság kezelés, közös munka, file megosztás a Teams-ben.
  • Csevegés, hívások, értekezlet szervezés a Teams-ben,
  • Applikációk használata

május 27.

15-16.30

6.       Változás és stresszkezelés

  • Változás, változásgörbe, viszonyulás a változáshoz,
  • Stresszforrások az életünkben és a munkában,
  • A „jó és rossz” stressz, stresszkezelési technikák, változáskezelés

május 28.

13-14.30

7.       Reorganizáció – Folyamatok újra szervezése

  • BPR,
  • Reorganizáció, digitális transzformáció,
  • Szervezettervezés, változásmenedzsment,
  • a szervezetátalakítás 8 lépése

május 28.

15-16.30

8.       Kockázatmenedzsment

  • Kockázatok azonosítása, kockázatértékelés,
  • kockázatkezelés,
  • kockázatmenedzsment folyamat és rendszer

június 2.

13-14.30

9.       Válságkezelési stratégiák

  • A válság fázisai, vezetői feladatok a válságban,
  • Gyors helyzetértékelés, azonnali döntések,
  • válságkezelési stratégiák, lépések, válságkezelési terv,
  • Likviditás menedzsment,
  • HR menedzsment

június 2.

15-16.30

10.   Digitális kommunikáció

  • Kommunikáció célja és folyamata, digitális kommunikáció sajátosságai,
  • Kommunikáció, bizalomépítés,
  • Virtuális meetingek és Webinarok,
  • Online kommunikációs platformok (Zoom, Webex, Teams, Skype, Slack…),
  • Virtuális megbeszélések, értekezletek, hatékony menedzselése,
  • Virtuális kommunikációs szabályok és a megbeszélések moderálása,
  • Csevegés, digitális fogadó óra,
  • Technikai feltételek és előkészítés

június 4.

13-14.30

11.   Kaizen – veszteségcsökkentés gyakorlata

  • Kaizen, veszteségcsökkentés,
  • Folyamatos fejlesztés a munkatársak bevonásával,
  • 7 veszteség, Kaizen lépések, Kaizen alapelvek,
  • Gyakorlati példák és megoldások

június 9.

13-14.30

12.   Csoportos problémamegoldás eszközei – digitális platformon

  • Problémamegoldás folyamata és lépései,
  • problémamegoldási eszközök
  • White Board, Miro és egyéb alkalmazások használata,
  • brainstorming, ötletgyűjtés, szavazás,
  • PDCA

június 9.

15-16.30

13.   Online Vezetői Best Practice Fórum – Reorganizáció és digitális transzformáció

 PROGRAM

A digitális transzformáció és reorganizáció aktuális kérdéseinek és megoldásainak áttekintése, tapasztalatcsere.

május 21.

9-10.30

11-13.00

 

A képzések díja modulonként 20.000 Ft+ÁFA/fő

 

KEDVEZMÉNYEK:

  • legalább 5 modulra jelentkezés esetén, 20% (80 eFt / 5 modul)
  • legalább 8 modulra jelentkezés esetén, 25% (120 eFt / 8 modul)
  • az összes modulra való jelentkezés esetén: 30% (182 eFt / 13 modul)
  • Amennyiben egy cégtől több résztvevő jön, úgy 2-3 fő esetén 10%, 4 fő felett 15 % kedvezményt adunk a képzések díjából.

A kedvezmények nem vonhatóak össze, a magasabb kedvezményt vesszük figyelembe.

 

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: A képzés kezdete előtt 5 nappal

 

Jelentkezési lap

 

Vissza a KVALIKON honlapra